onsdag 11 april 2012

Perfekt vinst... igen!

Tro det eller ej, ibland vill det sig! Jag har vunnit igen!


Kan man bli annat än lycklig?


Ett vackert inslaget paket med en gullig hälsning kom från Elisabeth, Tigers tassemarker. En sån passande vinstbok, Pioner! Jag som älskar pioner och den här boken har jag inte i min hylla.


Nu ska jag bläddra och njuta. Och på fredag ska jag och väninnan B besöka Nordiska trädgårdar, den stora trädgårdsmässan i Stockholm som går under helgen. Där hoppas jag få träffa pionbokens författare, Eva Robild. Eva, som har bloggen Med fingrarna i (j)orden, är för övrigt producent för Trädgårdsonsdag som sänds ikväll, onsdag, kl 20.00 i tvåan. Ett av mina absoluta favoritprogram!

Tack Elisabeth för den fina boken!

30 kommentarer:

Ezter sa...

Vilken kanonfin bok! Jag älskar också pioner. Har precis beställt tre olika från Odla, jag har inga här!

Felix sa...

Roligt att du gillar boken! Den passar väl som hand i handsken kan jag tro, med tanke på dina fina pioner som du brukar visa på bloggen. Läs och njut!

Trädgårdshälsningar
Elisabet

Rosor och ruiner sa...

Nämen grattis! Va kul, den är så fin den boken, jag köpte den på bokrean nu i februari. Det är trädgårdsporr det...=) Pioner kan man ju aldrig se sig mätt på!

Fågel Blå sa...

Åhh stort grattis till vinsten!
Vilken fin blogg du har!
Kommer snart tillbaka!
Njut Dagen
Kram Kathrine

Miruschka sa...

Grattis, plötsligt händer det;)!!
Hoppas du har en fin onsdag!
Kram♥

Helens trädgård sa...

Grattis till vinsten av en underbar Pionbok!

Så kul att fara till mässan och bli inspirerad.
Önskar jag vore där men i år får jag stå över.
Hoppas du får en härlig mässupplevelse och ha en fin dag!

Mejrams! sa...

Nej men vilken trevlig vinst, en pionbok, kan det bli bättre! Ha det riktigt gott på trädgårdsmässan (jag vill också vara där) och tack för påminnelsen om Trädgårdsonsdag, hade jag nog glömt annars. Kram Merja

Elzie sa...

Grattis till den jättefina boken! Ja, jag tittar gärna på det programmet jag också, men ikväll jobbar jag, naturligtvis!!
Hoppas du har en bra dag.
Kram Elzie

Eleonora sa...

Men grattis kära du, det var verkligen en trevlig vinst!
Ha det gott och kram från
Eleonora

Exam Papers sa...

Congratulation for winning the book.
Keep enjoying by reading this book.
Have a nice day..
Exam Papers

Steekjes en Stygn sa...

Grattis till den underbara vinsten.Mycket att titta,läsa och drömma.
Mina pioner har stora knoppar.Snart är det blomning.
Ha det gott.
Anje

Vardag och flärd sa...

Grattis till den härliga boken! Ja, Trädgårdsonsdag är mitt och dotterns favoritprogram, så trevligt och lärorikt och mysigt!
Ha en fin dag på trädgårdsmässan!
Kram Eva

Änglarnas hus sa...

MEN..Grattis turgumma!! :)

Ljuvlig bok om pioner..mmm..en av mina favortiter i trädgården!!

här blire också mässa på fredag!! lääängtar!!

kram kram Sanne

Ninnis sa...

Grattis till vinsten....=)

Ha en trevlig tur till trädgårdsmässan...<3

Kram Ninni

Rustik Romantik sa...

Grattis till vinsten! Och vilken härlig blogg du har. Den ska jag följa. Kram, Tina

Merja sa...

Grattis...så passande:)
Ha det så kul på mässan!!!
Kram

annika sa...

Grattis! Jag blev glad då jag såg att du och Regina vann hos Elisabeth. Fin bok!

Blir lite sugen på att åka på trädgårdsmässan och inspireras men...

Kram

Margot sa...

Åh så kul att du vann, stort grattis till den underbara boken! Hoppas det blir en härlig dag på mässan! I år blir det ingen Älvsjömässa för mig, får nöja mig med besöket på Kistamässan förra månaden!
Ha det gott!
Kram

Black Iris sa...

Grattis till den superfina vinsten.. Pioner är ju så underbara så det är lite tråkigt att de inte blommar hela sommaren..

Kram Maidi

Villa Ryttarängen sa...

Grattis! vad roligt att du vann den fina boken. Ha en skön stunds läsning. Kram Pia

Annes vita rum sa...

Men så roligt! Grattis då kom den verkligen till rätt person! Ha de gott/Kram Anne

Cajsas Faster sa...

Grattis, vilken tur du har!

God läsning kan behövas i väntan på att det stoora regnmolnet ska dra vidare..

Kram Marie

Britt sa...

Grattis vilken fin bok. ha det så bra på mässan hoppas du hittar något riktigt fint//Britt

Skaparglädje sa...

Vilken fin bok du vunnit, Grattis!

lisashus sa...

Men åååååh!! Har du vunnit nu igen?! Vilken turgumma du är och vilken vinst! Den kunde ju inte hamnat på bättre ställe än hos dej - nja...det skulle väl vara hos mej då - jag älskar ju också pioner!
Den utlottningen har jag missat, men märker att jag missar rätt mycket numera - har för mycket att göra..!
GRATTIS till dej! Åh, så roligt! Den boken ska jag hålla utkik efter!
Imorron blir det trädgårdsmässan - då missar vi varandra igen...!!!!
Ha´t så kul där!
Kramar
Lisa

Rosa i huset i vitt sa...

Grattis till den fina boken.

Ha en bra dag
Kram Rosa

skifferhuset sa...

Grattis till en otrolig fin bok, den skulle man ha! Ha en fin helg med besök på mässan! Kram Iréne

RackarTuss sa...

Härligt!
En bok som har med trädgård att göra, det är grejjer det :)

STENLYCKA sa...

En snabb titt in till dig goa vän för att önska dig en fin helg.Är på språng denna fredagskväll. Grattis till den fina boken! Hörs en annan dag!
Kram Raina

Sandra på Ön sa...

Boken ser otroligt fin ut och visst är det härligt att bara få sitta och bläddra i dem och njuta av vackra bilder.