onsdag 14 september 2011

Hemma

Vi är hemma igen efter en härlig vecka i solen.


Vi reste till en ö som jag inte besökt sen sjuttiotalet.


Mallorca, underbarare än tidigare! Så rent nuförtiden! Ändå har vi nånting med oss hem i magen, nånting som INGEN vill ha...


Vovvarna har varit på semester i Nora under tiden och haft det lyxigt hos snälla svägerskan och svågern. Utan dem skulle vi aldrig kunna resa nånstans!


Tack för era alltid värmande och rara kommentarer! Tack vare er är livet ännu ljusare...

Må så gott!

För den som undrar... det går att göra inlägg i förväg och datumbestämma dem... lite fuskigt kanske, men väldigt praktiskt!

16 kommentarer:

Christina sa...

Inte fel med en vecka i solen! Hoppas magarna rättar till sej!/Christina

Felix sa...

Vi var på Mallorca på 90-talet. Det är en vacker ö som har mycket fint att bjuda på, men som har lite dåligt rykte sedan charterturismen startade. Men om man beger sig från turiststränderna till andra delar av ön, finns det mycket fint att se. Hoppas att ni blir bättre snart! Man får vara lite försiktig med vad man äter utomlands... ;-)

Inte kul att komma hem till värsta höststormarna!

Hösthälsningar
Elisabet

Lisas torp sa...

Åh, så härligt ni måste ha haft det! Riktig sommarvärme och vackra vyer och havet...!
Säkert en riktig vitaminkick inför vintern som kommer!
Välkommen hem!
kram
Lisa

Elzie sa...

Som vädret är nu hade jag inte haft något emot att åka till varmare nejder också. Denna blåst tar kål på mig och mitt balanssinne, haha.
Hoppas du har en fin dag.
Kram Elzie

Camilla sa...

Underbara Mallorca, där har jag varit säkert ett 20-tal gånger. De första gångerna jag var där var som barn med ma och pa, sedan blev det med kompisar och då var det mycket party. De senaste åren har det varit med make och barn och ön är fantastisk tycker jag. Ett tips om du inte besökt byn innan är Valldemosa. En sagoby!! Du visar väldigt fina bilder från din semester. Hoppas magen blir bättre!
Kram Camilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Välkommen hem!! Så vackra bilder från en plats jag aldrig besökt och nu blir jag ju sugen...lite sol och värme är ju inte helt fel...

Var rädd om dig nu och försök bli av med bacillen. Ha en fin kväll.
Kram,
Regina

Fru C sa...

Har aldrig varit på Mallorca...men många säger precis som du.

Fast det där ni tog med er hem....hoppas att det har gått över, fy för sånt!

Kram//

Cajsas Faster sa...

Välkomna hem till hösten. Skönt med sol!!

Hoppas magen repar sig så du kan njuta av att vara hemma igen:)
Kram Marie

bakom berget sa...

Va härligt med en semester på Mallorca. Där finns ju såå mycket vackert att se. Jag längtar dit.
Hoppas magarna blir bra fort nu.
Kram på dig!

Snäckskalsdalen. sa...

Så härligt! Fast inte med det där i magen förstås. Men härligt att få lite sol och värme när det blev så mycket höst på en gång.
Agneta kram

STENLYCKA sa...

Välkommen hem, tur att allt gick väl vid landningen.Tråkigt för er att magen inte mår så bra, försök med en fallfrukt....Ett äpple om dagen......
Ha det så gott, roligt att ha dig hemma igen!
Varma kramar Raina

Rosor och ruiner sa...

Så skönt med en vecka i solen, det behöver man ibland - snart är det dags för mig också! Vi var på Mallorca förra hösten och det var så skönt!
Visst skall ni få se resultat av både badrum och kontor, redan idag visar jag en del!
Ha det gott och hoppas magen kryar på sig!

skifferhuset sa...

Å vad gott det låter med en liten semester i solen! Hoppas det där i magen snart går över?
Å inte blir jag besviken för att du avstår awarden från mig, har man bestämmt sig så har man! Din blogg är så skön och från mig är du värd den ändå! Kram Iréne

Lillemor sa...

Oh så härligt att åka iväg och få lite sol så här innan höstmörkret sätter in ordentligt.
Man lever länge på saker som man unnar sig.
Kram Lillemor

LyckligaPraliner sa...

Underbart att resa utomlands men det där med magen lät inget vidare. Hoppas att det gått över! Vilket fint inlägg om era söta hundar. :)

Ann-Louise

Lisa sa...

Ser underbart ut! Åh åh åh!

Jag vet jag skulle inte. Men jag ville! Kram dotra